Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Minder

• Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Kaartje2go is makkelijk in gebruik je kan de kaartjes goed bewerken. Ze doen wat ze beloven.
Kaartje2go heeft een groot en gevarieerd aanbod. Het is erg makkelijk om een kaartje uit te zoeken en te versturen. Ik ben fan.
Leuke kaarten en snel bezorgd.
iedereen zeer tevreden over de kaarten
Altijd tevreden over de afhandeling ….tot de laatste keer ……kaart voor Moederdag besteld …..dementerende moeder kijkt hier natuurlijk naar uit op tijd besteld en verzonden …..helaas komt de kaart past 15 mei binnen …..dat is dan niet zo leuk natuurlijk
Twee kaarten verstuurd met een cadeau. Zo'n *** euro per pakket. Het ene pakket wordt keurig op de gewenste datum afgeleverd, het andere pakket 4 dagen later. Heel jammer.. Hierdoor is het beoogde effect verpest.
Bestellen en maken van de kaarten is op zich heel goed te doen.
Leuke kaarten!
Mooie, makkelijkw site, goede kaarten en ook erg leuk om zelf te ontwerpen
Al meerdere kaarten verstuurd die allemal op tijd warenmaar deze was 4 dagen telaat erg vervelend.
Op woensdag kaartje besteld de week erop maandag bezorgd echt te gek lang!! Ivm Hemelvaartsdag had het toch uiterlijk zaterdag bezorgd kunnen zijn. Maar ging van vrijdag uit zoals jullie ook aan hebben gegeven. En dit is niet de eerste keer bij Kaartje to go dat het laat bezorgd wordt. *** levert wel op tijd, dus het kan wel.

Het eKomi zegel