Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Megekko
Megekko
Jij hebt er duidelijk verstand van. Dat is niet zomaar een slogan, want Megekko is er voor iedereen die precies weet wat hij of zij zoekt. En ja, we zijn een beetje eigenzinnig. Bij Megekko koop je omdat je weet wat je nodig hebt en weet hoe je alles aansluit en installeert. Dat scheelt ons uitleg en ondersteuning waar jij toch niet op zit te wachten. Op deze manier kunnen wij jou een scherpe prijs bieden. We geven onze klanten dan ook graag een compliment, jij hebt er duidelijk verstand van!

Minder

• Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Op een zondag besteld en maandag in huis. En dat voor de beste prijs die ik online kon vinden.
Fantastisch.
Verschillende spullen besteld. Helaas leek een item niet op voorraad. Contact opgenomen met klantenservice en de bestelling werdt in 2 gesplitst en opgestuurd. Helemaal goed !
Everything easy to understand. Wide options of paying. High professionals in support dep. Easy to make return if needed and the most but not at least important it is very fast delivery with high level of package to prevent any possible damage during transportation
Tot nu toe, nog geen artikel gehad wat ik bij Megekko heb besteld waar ik gezanik mee had.

Aangaande garanties dus geen ervaring met de service verder.
Snelle levering en duidelijk info over je bestelling! Ik raad iedereen aan om hier je spullen te halen
A recommander ! Ce n'est pas la première commande mais toujours aussi rapide dans le délais d'exécution et d'envoi. 1 jour ouvrable et l'on reçoit la commande voire le lendemain si avant une certaine heure.
Matériel toujours bien emballé, tracking du colis disponible. Rien à redire !
J'ai toujours commandé mes pièces chez Megekko et elles sont toujours arrivées dans un délais très bref ! Une qualité d'envois et d'emballage, merci Megekko !
I bought my first computer in the Netherlands from Megekko and used them ever since. Fast, reliable and even throw in an occasional gift!
Bestelling zou uitgesteld worden omdat een product er niet was, toen ik gemaild had hadden zij dit meteen opgelost en werd mijn bestelling de volgende werkdag geleverd.
Snelle levering, makkelijk te bestellen en betalen

Het eKomi zegel