Certificaat

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Lenovo.be (NL)

• Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Ik ben zeer tevreden over hoe de bestelling is afgehandeld. Het volgen ervan is zeer handig en het was heel snel. Alleen zou ik veel liever wat customizationopties willen. Zoals de keuze voor windows 8 of 7 of zonder besturingssysteem. Al de Lenovo voorag geinstalleerde kutsoftware zoals winzip registry en dergelijke wil ik daar niet op hebben.en jammer genoeg was er enkel qwerty voor de 1000 euro idea y500. Dat zou toch niet mogen.
enkele dagen na bestelling werd laptop aangeboden. Over verpakking was licht beschadigd. Daarom zeer goed dat de laptop in de verpakking nog eens verpakt is in een doos.
Mijn eerste ervaring is heel goed . Accurate info op de site , vlotte manier om te bestellen . Goeie manier van opvolgen verzending . Levertermijn gerespecteerd . Heel degelijke verpakking . Doe zo voort .
zeer goede behandeling van online beselling
Tevreden
Duidelijke website. Vlugge levering. Alles goed
Goede kwaliteit en een lage prijs. Ook werden Alle producten veilig en snel geleverd. Top! Zo moet het zijn.
Zeer correcte en juiste informatie op de website. Een aandachtspunt dat ik zou willen aankaarten is het tijdskader van de levering. Het zou leuk zijn mocht die aangegeven staan bij de informatie over het al dan niet in voorraad zijn van het voorwerp. Natuurlijk is dit maar een futiliteit.
Bedrijf werkt volgens norm
Bestelling volgens afspraak afgehandeld
Tevreden
Doe zo voort
Pakje was op een ander adres afgeleverd.

Het eKomi zegel