Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Silvano Online
Silvano Online
Silvano Waterbedden en Boxpringbedden wint op alle fronten. Met ons eigen A merken van de Silvano Online collectie, kunnen we beter dan wie ook inspelen op uw wensen. Het resultaat is topkwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien staan wij als Silvano Online bekend om de uitgebreide keuze en de vakkundige eigen bezorg-, montage-, en servicedienst.

Minder

(hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
Raymond L.
1 deel van het onderstel was beschadigd bij levering (kan gebeuren), maar bleek ook nog eens afwijkend van het andere deel. Na lang telefonisch in de wacht hangen eindelijk een medewerker aan de lijn, het zou geregeld worden. Na een dag niets gehoord te hebben opnieuw gebeld, was nog niet in behandeling genomen maar dat gingen ze meteen doen. Nu 1,5 week later is het onderstel nog steeds in productie, dus we slapen al die tijd maar op een luchtbed... Het bed an sich ziet er goed uit (al zit het dus nog niet in elkaar), maar de klantenservice mag een stuk beter, vooral de reaktiesnelheid en terugkoppeling naar de klant
Chris en Josephine J.
Ik beloof je te controleren dat de bestelling goed is alvorens we het versturen tijdens koopovereenkomst.
Ik beloof je de bestelling te controleren alvorens wij het versturen, tijdens scat, 4 weken na koop.
Bestelling wordt ingepland, het beloofde komt niet aan telefoon, maar medewerker verzekert het dat het goed is.
5 weken bestelling wordt geleverd, NIET gecontroleerd, bestelling drama en etiket klopt niet afmeting bestelde artikel.
Ik beloof je dat het goed komt. Je krijgt wat we besteld hadden. Bestelling wordt na geleverd.
Op week 6 hoor ik het of het goed is.
Ik beloof je als wij het bestelde niet in week 6 geleverd krijgen met juiste maat dat ik elke dag dat het niet geleverd wordt een instantie aanschrijf of een sociaal media.
Ik beloof je dat! Je mag het controleren...
Ons leven nu in puin omdat wij het geloofden of nu geloven...
JAN Z.
in goede orde ontvangen
Alfons k.
Alles netjes op tijd geleverd ..
STEVEN D.
Overzichtelijk, duidelijk en snelle antwoorden bij vragen
Ivo B.
De bestelling ging vlekkeloos. Niets op aan te merken.
Herma K.
Helemaal prima
Margot K.
Keurig verpakt en snel geleverd. Tip top in orde.
Els G.
Goede info bij producten,duidelijke site,snelle levering
Gerrit D.
alles correct afgehandeld