Bewertungszertifikat

Ausgezeichnet durch das eKomi Siegel Bronze!

Ausgezeichnet durch das eKomi Siegel Bronze!

iRobot Deutsch
iRobot Deutsch

Mehr

Weniger


Anbieterbewertungen - von Kunden für Kunden

  • Bewertungsdatum
    (aktuellste zuerst)
  • Bewertungsdatum
    (älteste zuerst)
  • Bewertung
    (höchste zuerst)
  • Bewertung
    (niedrigste zuerst)
Constantin-Ciprian N.
My first Roomba was a series 9 purchased in ** It has lasted us through thick and thin 7 years in west ** and two in Geneva. Then the battery gave *** and we thought to replace and update. I then purchased a simple I7 which was less satisfactory because its mapping system was insufficiently good, if it lost connection at any time it would remain blocked on the spot, under furniture and so on. Also, whenever disconnected the IRobot app requested that we reset the app, the connection and so on. The small dust bin made it uncapable of finishing even a single room (some 50 sqm). It did not had the system to recognize stairs and unfortunately at one point it ...jumped down the stairs and got out of service. I would suggest that a line of products for houses with poor internet or without internet is created. Mapping should still work, the memory can be on the machine, not on the cloud and it would be satisfying for not so technical people. The new Roomba, J6 combo+ has a dust station and for the first week it did a good job. It maps well, it recognizes stairs and it can be used without the mop - which is all right. I hope it will last as long as our first but we have to see.
Heinz B.
Die Bestellung war einfach und die Lieferung sehr schnell.
René H.
Qqq
Stéphanie B.
Meine Bestellungen wurden nach mehr als 2 Monaten geliefert. Ich wurde nicht aktiv über die Verzögerung informiert. Auch meine Email blieb unbeantwortet. Erst als ich angerufen habe, hat man mir die Information mit einem falschen lieferdatum gegeben
Alain N.
bon service, simple et efficace dommage *** *** *** soient en rupture de stock
*** ***
Super
Habe Filter für Robotec j9 bestellt.
Zuerst kamen die falschen Filter.
Nach einem Gespräch mit einer sehr freundlichen Dame, kommen Zeitnahe die Richtigen.
Lieferzeit sehr lange und schlechte Info.
Das Produkt war lange nicht verfügbar, leider gab es erst bei der 4. Nachfrage zum Liefertermin eine Antwort.

Loading...

Die eKomi Siegel