Maxifleur-Kunstpflanzen.de
Maxifleur-Kunstpflanzen.de

WORST CUSTOMER EXPERIENCE EVER! I have ordered several plants, in order to select 1 or 2. The plants are nice - no problem here. However it is now DAY 9 of me trying to return my order and I still wasn't successful. What started off as an simple request for a returnlabel has turned in to a unexplicable saga of email threads, calls etc etc. To this day after 14 emails with customer service Maxifleur hasn't managed to organize a pick-up with DPD. I would drop the box off myself, except that I'm not "allowed" to as the box is too big. So I've been waiting at home for days and hours and hours for a pick-up that just doesn't happen. Even worse, I have to pay for this terrible service, as Maxifleur is one of few companies which will charge you for you return. I wouldn't order anything here again.
Helga U.
Mit der Lieferung und dem Produkt bin ich sehr zufrieden,habe direkt eine neue -bestellung aufgegeben
B. S.
Perfekte Pflanzen, schneller Service, Preis-, Leistung absolut in Ordnung.
Einziger Verbesserungsvorschlag: bitte mit DHL versenden, oder wenigstens optional anbieten.
Vielen Dank.
Jutta H.
Ich bin damit sehr zufrieden!!!
Beate H.
Habe das zweite Mal bestellt. Pflanzen sind sehr schön. Es ist kaum zu erkennen, dass es sich um künstliche Pflanzen handelt. Lieferung hat ohne Probleme geklappt. Gerne wieder.
Michael F.
Sieht sehr schön und naturgetreu aus
Jürgen P.
Sehr schnelle Lieferung. Gute Verpackung. Sehr ansprechende Optik und Qualität.
Lore F.
Qualität der Ware, Internetauftritt, umgehende Lieferung. Alles war zu meiner vollsten Zufriedenheit
Katja S.
Diese Pflanze ist einfach schön. Ich kann sie nur weiter empfehlen. Schaut aus wie eine echte Pflanze.
Jeannette S.
Super Service, schnelle Lieferung, und wunderschöne Kunstpflanzen :-))) Alles TOP!!!