Sneeuwkettingen4u
Sneeuwkettingen4u
Seit 2014 sind wir mit Sneeuwkettingen4u Ihr verlässlicher Partner für Traktionslösungen auf dem niederländischen Markt. Dank unserem Online-Auftritt zeichnen wir uns durch erstklassigen Kundenservice, fundierte Beratung und Qualitätsprodukte aus. Dies, kombiniert mit unserem herausragenden After-Sales-Service und einer großzügigen Garantie, hat uns hervorragende Kundenbewertungen eingebracht. Seit 2023 sind wir auch als Schneeketten4u in Deutschland aktiv. Mit unseren Lagern vor Ort garantieren wir in Deutschland und Österreich ein einzigartiges Kundenerlebnis: attraktive Preise, schnelle Lieferzeiten, umfassende Beratung und eine breite Produktpalette rund um Schneeketten. Überzeugen Sie sich selbst auf Schneeketten4u.

Snelle en Correcte levering
Die Lieferung hat über eine Woche gedauert, da ich sie recht knapp vor meinem Urlaub bestellt habe, kamen sie nicht mehr rechtzeitig an. Ich habe sie noch nicht gestestet/ ausprobiert...
Ik heb nog altijd geen retourbon aangekregen om de sneeuwkettingen die mij zijn toegestuurd en de verkeerde maat was terug te zenden ***
Snel geleverd prachtig produkt,
Bestellen en betalen ging gemakkelijk, de juiste ketting was zo gevonden bij de betreffende auto. Het versturen duurde echter langer dan verwacht (niet wat er bij het artikel stond). Het bleef lang in Duitsland liggen en kwam nog maar net op tijd bij ons aan.
Op mails om te retourneren wordt gewoon niet gereageerd
Ik heb sneeuwkettingen besteld. Deze bleken op de verkeerde plek bezorgd. Gebeld en het verzoek gekregen een e-mail te sturen. Geen antwoord.
De kettingen bij BMW gekocht. Later komen de bestelde kettingen toch boven water maar wederom geen reactie op e-mail en chat. De voorwaarden lijken heel schimmig bij nadere bestudering. Ik adviseer mensen deze webshop te mijden.
benny c.
zeer goed advies gekregen. reageren zeer snel op een vraag. zelfs tijdens het weekend. geleverd op de meegedeelde datum.
Sneeuwkettingen vlot ontvangen. Niet nodig gehad dus zitten nog in de doos. Beetje zonde. Verwacht niet dat ik ze ooit nog nodig heb dus ga ze wel proberen te verkopen.
Snel geleverd en prima product.